Felanmälan
Vilken typ av anmälan vill du göra?
Felanmälningar tas emot som vanligt men hanteringen kan komma att dröja i nuvarande situation där vi försöker begränsa sociala kontakter på grund av coronaviruset.

Akuta ärenden
Ring 0771-13 35 35 om ditt ärende är akut.
Öppettider
07.30-15.45
Halvdagar 07:30-11:30
1/4, 30/4, 5/11
Stängt
14/5, 24/6, 23/12
Telefonnummer
0771-13 35 35
Efter kontorstid kopplas ditt samtal automatiskt vidare till vårt bevakningsbolag AVARN Security.
E-post
webbportalen@sisab.se
För allmänna frågor:
felanmalan@sisab.se

Ansvarsfördelning för hyresgäster
För kommunala hyresgäster gäller Krysslistan, som är en del av hyresavtalet och visar vilken part som ansvarar för åtaganden som rör drift, underhåll, reparationer, skötsel eller utbyte till nytt. För privata hyresgäster gäller respektive hyresavtal.
Krysslistan i hyresavtalet avgör ansvaret för kommunala hyresgäster (pdf, 128 kb)Vanliga Frågor & Svar
Se ditt hyresavtal. Är du en kommunal hyresgäst se Krysslistan för kommunala hyresgäster.
Ja, när du loggar in kan du se de felanmälningar du själv skapat samt samtliga felanmälningar för kontraktet.
Ta kontakt med din handläggare i ärendet.