Håll ut! Snart är sanden borta
Grovsopningen är påbörjad och beräknas vara klar söndagen V.11. Gårdarna tas i tur och ordning utan inbördes prioritering. I april ligger även en finsopning inplanerad där resterande vintersand tas upp.

Felanmälan

Vilken typ av anmälan vill du göra?

Felanmälningar tas emot som vanligt men hanteringen kan komma att dröja i nuvarande situation där vi försöker begränsa sociala kontakter på grund av coronaviruset.

Toalettutrymme med färgglada väggar i röd, rosa, gul och turkos.

Akuta ärenden

Sitter någon fast i hissen eller har en vattenläcka uppstått?
Ring 0771-13 35 35 om ditt ärende är akut.

Öppettider

Måndag-fredag
07.30-15.45
Halvdagar 07:30-11:30
1/4, 30/4, 5/11
Stängt 
14/5, 24/6, 23/12

Telefonnummer

0771-13 35 35

Efter kontorstid kopplas ditt samtal automatiskt vidare till vårt bevakningsbolag AVARN Security.

E-post

Vill du registrera en ny felanmälare för hyresgäster:
webbportalen@sisab.se

För allmänna frågor:
felanmalan@sisab.se
En krysslista i ett anteckningsblock.

Ansvarsfördelning för hyresgäster

För kommunala hyresgäster gäller Krysslistan, som är en del av hyresavtalet och visar vilken part som ansvarar för åtaganden som rör drift, underhåll, reparationer, skötsel eller utbyte till nytt. För privata hyresgäster gäller respektive hyresavtal.

Krysslistan i hyresavtalet avgör ansvaret för kommunala hyresgäster (pdf, 128 kb)

Vanliga Frågor & Svar

Se ditt hyresavtal. Är du en kommunal hyresgäst se Krysslistan för kommunala hyresgäster.

Ja, när du loggar in kan du se de felanmälningar du själv skapat samt samtliga felanmälningar för kontraktet.

Ta kontakt med din handläggare i ärendet.

Så hanterar vi felanmälningar

Loading...