Felanmälan

Vilken typ av anmälan vill du göra?

Felanmälningar tas emot som vanligt men hanteringen kan komma att dröja i nuvarande situation där vi försöker begränsa sociala kontakter på grund av coronaviruset.

Toalettutrymme med färgglada väggar i röd, rosa, gul och turkos.

Akuta ärenden

Sitter någon fast i hissen eller har en vattenläcka uppstått?

Ring 0771-13 35 35 om ditt ärende är akut.

Gymnastiksalen i Enskedefältets skola.

Hur blir jag registrerad felanmälare?

Det finns två vägar för att bli registrerad.

  1. Kontakta någon av dina kollegor som redan är registrerad felanmälare. Personen kan registrera dig som felanmälare för hyresgäster.
  2. Kontakta oss via mejl på webbportalen@sisab.se för hjälp med registreringen. Uppge Namn, Kontraktsnummer, Telefonnummer och Mejladress i ditt mejl.

Öppettider

Måndag-fredag
07.30-15.45
Halvdagar 07:30-11:30
30/4, 5/11
Stängt 
1/4, 14/5, 24/6, 23/12

Telefonnummer

0771-13 35 35

Efter kontorstid kopplas ditt samtal automatiskt vidare till vårt bevakningsbolag AVARN Security.

E-post

Vid frågor eller registrering av en ny felanmälare för hyresgäster:

webbportalen@sisab.se

En krysslista i ett anteckningsblock.

Ansvarsfördelning för hyresgäster

För kommunala hyresgäster gäller Krysslistan, som är en del av hyresavtalet och visar vilken part som ansvarar för åtaganden som rör drift, underhåll, reparationer, skötsel eller utbyte till nytt. För privata hyresgäster gäller respektive hyresavtal.

Krysslistan i hyresavtalet avgör ansvaret för kommunala hyresgäster (pdf, 128 kb)

Vanliga Frågor & Svar

Se ditt hyresavtal. Är du en kommunal hyresgäst se Krysslistan för kommunala hyresgäster.

Ja, när du loggar in kan du se de felanmälningar du själv skapat samt samtliga felanmälningar för kontraktet.

Ta kontakt med din handläggare i ärendet.

Så hanterar vi felanmälningar

Loading...