
Nöjd kund - SISAB fortsätter arbetet
Vad tycker våra hyresgäster om våra leverantörer? NKI (Nöjd Kund Index) är ett viktigt verktyg för att SISAB ska kunna ge bästa möjliga service till alla hyresgäster. Nu fokuserar vi på våra leverantörer som dagligen vistas i våra fastigheter.
Vi vill verkligen veta vad ni tycker om bemötandet från våra leverantörer, tiden det tar för att åtgärda problem och kvaliteten på det utförda arbetet.
Därför, efter varje avslutat ärende av leverantör, ombeds du som gjort anmälan att fylla i en enkät för att besvara några frågor. Vi vill helt enkelt veta hur du upplever att leverantören sköter sig. För oss är det viktigt att samarbetet mellan oss, våra leverantörer och er fungerar bra. Vi vill också veta vad våra leverantörer kan göra bättre för att vi ska kunna ta hand om våra fastigheter på bästa möjliga sätt.
Tack till alla som svarar och bidrar till att förbättra vår service.
Vi vill rikta ett stort tack för att ni delar med er av era upplevelser. Återkopplingen ger oss värdefulla insikter och hjälper oss att identifiera avvikelser, brister och möjliga förbättringsområden som annars riskerar att gå obemärkt förbi.
Resultaten visar att våra leverantörer överlag sköter sig mycket bra, men det finns alltid utrymme för förbättringar. Till exempel nämner ni att leverantörer inte alltid föranmäler sig innan arbetet påbörjas. För oss är det en viktig trygghetsfråga - ni ska alltid veta vilka som vistas i era lokaler och det tar vi på största allvar.
Nu återkopplar vi resultaten till våra leverantörer och diskuterar hur vi ska kunna bli ännu bättre tillsammans.