Serviceanmälan
Välkommen till SISAB:s serviceanmälan. Här får du aktuell information och väljer vilken typ av anmälan du vill göra.

Akuta ärenden
Sitter någon fast i hissen eller har en vattenläcka uppstått?
Ring 0771-13 35 35 om ditt ärende är akut.

Hur blir jag registrerad webbanmälare?
Det finns två vägar för att bli registrerad.
- Kontakta någon av dina kollegor som redan är registrerad webbanmälare för serviceärenden. Personen kan registrera dig som webbanmälare.
- Kontakta oss via mejl på webbportalen@sisab.se för hjälp med registreringen. Uppge Namn, Kontraktsnummer, Telefonnummer och Mejladress i ditt mejl.
Öppettider
07.30-15.45
Halvdagar 07:30-11:30
14/4, 23/6, 4/11
Stängt
27/5, 23/12
Telefonnummer
0771-13 35 35
Efter kontorstid kopplas ditt samtal automatiskt vidare till vårt bevakningsbolag AVARN Security.
E-post
Vid frågor eller registrering av en ny webbanmälare för hyresgäster:
webbportalen@sisab.se

Ansvarsfördelning för hyresgäster
För kommunala hyresgäster gäller Krysslistan, som är en del av hyresavtalet och visar vilken part som ansvarar för åtaganden som rör drift, underhåll, reparationer, skötsel eller utbyte till nytt. För privata hyresgäster gäller respektive hyresavtal.
Krysslistan i hyresavtalet avgör ansvaret för kommunala hyresgäster (pdf, 128 kb)Vanliga Frågor & Svar
Se ditt hyresavtal. Är du en kommunal hyresgäst se Krysslistan för kommunala hyresgäster.
Ja, när du loggar in kan du se de serviceanmälningar du själv skapat samt samtliga serviceanmälningar för kontraktet.
Ta kontakt med din handläggare i ärendet.