Ramavtal Myndighetsbesiktning av lyftanordningar 2025

Projektbeskrivning
Denna upphandling avser återkommande besiktning, och ev. ombesiktning, av lyftanordningar i form av t.ex. personhissar, varuhissar, trapphissar, lyftbord samt portar i SISAB:s fastigheter. I samband med återkommande besiktning ingår även att utföra en status kontroll av anläggningen/objektet och den skötsel/service som har utförts. I ramavtalet ska även ingå ingenjörsarbete i form av t.ex. förstabesiktningar vid nyinstallationer eller efter vissa renoveringar samt ev. utredningar. // This procurement refers to recurring inspection, and possibly re-inspection, of lifting devices in the form of e.g. passenger lifts, goods lifts, stairlifts, lift tables and gates in SISAB's properties. In connection with recurring inspections, a status check is also included the facility/object and the care/service that has been performed. The framework agreement must also include engineering work in the form of e.g. initial inspections at new installations or after certain renovations and possibly inves
Kategori
Ramavtal Konsulttjänster
Bedömd annonsering
Kvartal 1 2025
Kommentar/handläggare
Upphandlare/Procurement officer: Maria Larsson ; Diarienr.: SISAB 2024/435
Senast uppdaterad
Loading...